სსიპ ქ. ბათუმის
№4 საჯარო სკოლა
ისტორიის კლუბი: ,,იმედი “ ისტორიის მასწავლებელი : მარინა
მახარაძე
კლუბის წევრთა
შეხვედრების კალენდარი:
2.შეხვედრების
ხანგრძლივობა - 1სთ.
3.
შეხვედრების რაოდენობა- კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათს.
4.სამიზნე ჯგუფი: VIII-IX-X
კლასები.
ისტორიის კლუბი: ,,იმედი“ კონცეფცია
მისია
|
საქართველოსა ისტორიის მაქსიმალური პოპულარიზაცია
|
მიზანი
|
ü ხელის შეუწყოს კლუბის
წევრებს შორის შემოქმედებითი ურთიერთობების ჩამოყალიბებას,
ü აქტიური
სამოქალაქო პოზიციის ფორმირებას და პატრიოტიზმის გრძნობის ამაღლებას.
ü ისტორიული
ცოდნის გაღრმავებას, კრიტიკული აზროვნების განვითარების ხელშეწყობას
|
ამოცანები
|
ü შექმნას შესაბამისი
გარემო კლუბის საქმიანობისათვის
ü აქტიური
მოსწავლეების აღმოჩენა და მათი შემოქმედებითი უნარების განვითარება
ü დაგეგმოს
სხვადასხვა აქტივობები,რეგულარული შეხვედრები,დისკუსიები და ა.შ
ü მოამზადოს
მოსწავლეები კონკურსებსა და ოლიმპიადებში მონაწილეობისათვის
|
შედეგები
|
ü კლუბის
საქმიანობის შედეგად შეძენილი ცოდნისა და უნარ–ჩვევების საფუძველზე მოხდება მოსწავლეებში
ისტორიული ცოდნის გაღრმავება და კრიტიკული აზროვნების განვითარება
ü დაგეგმილი
ღონისძიებებით, მათი აქტივობებში ჩართვით
მოხდება მოსწავლეების დაინტერესება საქართველოს
ისტორიით
ü მივიღებთ
აქტიურ და მაღალი პასუხისმგებლობის მქონე მოქალაქეს
ü მოსწავლეებს
ჩამოუყალიბდებათ გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები.
|
სამიზნე ჯგუფები
|
VIII-IX-X კლასი
|
რაოდენობა
|
10–15 მოსწავლე
|
კლუბის პროგრამა
შეხვედრა
|
საკითხი
|
აღწერა
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხები
|
კლუბის წევრების გაცნობა. განაცხადის შევსება .კლუბის დაკომპლექტება
|
2
|
კლუბის სახელის შერჩევა,კლუბის
პრეზიდენტის არჩევა
|
თითოეულ მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს კლუბის სახელი და
წარუდგინოს კლუბის წევრებს.ერთობლივად ხდება კლუბის სახელის შერჩევა და დაზუსტება.კლუბის
პრეზიდენტის აირჩევა ფარული კენჭისყრით
|
3
|
კლუბის ლოგოს,ბლოგის შექმნა
|
პრეზენტაცია
|
4
|
კითხვარის შევსება. საერთო ინტერესის გამოკვეთა
|
თითოეულ მოსწავლეს დაურიდგება კითხვარი (სავარაუდო შეკითხვები: რატომ
არის მნიშვნელოვანი ჩემთვის კლუბში მუშაობა? რას მოველი ამ საქმიანობიდან? რა მიზანი
მაქვს პირადად მე?რა ცვლილებებს შემოიტანს კლუბი სასკოლო ცხოვრებაში,რომელი საკითხის
განხილვას ვისურვებდი და ა.შ)გაზიარება მცირე ჯგუფებში.პრეზენტაციების შედეგად ყველა
სამუშაო ჯგუფებიდან საერთო ინტერესის გამოკვეთა . კითხვარის შედეგად გამოკვეთილი
საკითხების დაზუსტება /დამატება (თუ ამის
საჭიროება არსებობს)
|
5
|
კლუბის აქტივობების სათანადო
მეთოდის შერჩევა
|
რომელი კონკრეტული მეთოდი ან ტექნიკა შეიძლება იქნეს გამოყენებული კლუბის
მუშაობისას(მონოლოგი–ლექცია,დემონსტრირება), დიალოგი, როლების გათამაშება,პრეზენტაციები...
|
6
|
ვიდეო რგოლების: ,,აღმოაჩინე
საქართველო“და ,,საქართველო ბოლო ათასი წელი“–ს პრეზენტაცია
|
ვიდეო რგოლები კლუბის წევრებს
გააცნობს საქართველოს ტერიტორიულ–გეოგრაფიულ მდებარეობას და ტერიტორიულ ცვლილებებს (დიალოგ–დისკუსია)
|
7
|
,,საქართველოს ეროვნული საგანძური“
|
მოსწავლეები გამოთქვემენ ვერსიებს
ეროვნული საგანძურის შესახებ.რას მიიჩნევენ ისინი ,,ეროვნულ საგანძურად“.(დიალოგი)
|
8
|
ექსკურსია ბათუმის არქეოლოგიურ
მუზეუმში
|
მუზეუმში არსებული ექსპონატების დათვალიერება და პრეზენტაციის მომზადება
|
9
|
პრეზენტაცია
|
მუზეუმში დაცული მასალის პრეზენტაცია
|
10
|
ბაგრატიონთა წარმომავლობა (საქართველოს
გამორჩეული მეფეები)
|
ინტერნეტში და ბიბლიოთეკაში მოძიებული მასალის პრეზენტაცია
|
11
|
,,საქართველო და ჯვაროსნები“
|
ინტერნეტში და ბიბლიოთეკაში მოძიებული მასალის პრეზენტაცია
|
12
|
,,დარბაზის იდეა თამარის დროს“
|
კლუბის წევრებმა უნდა ისაუბრონ წოდებრივ–წარმომადგენლობითი ორგანოების
საქმიანობის შესახებ ევროპაში და პარლამენტარიზმის შექმნის შესახებ საქართველოში
|
13
|
,,სიკვდილით დასჯა–ისტორიული
მიმოხილვა და დღევანდელობა“
|
პრეზენტაცია/განხილვა
|
14
|
,,წმინდანთა ეპოქა“
|
კლუბის წევრები გაიხსენებენ ნასწავლ მასალას საქართველოს ისტორიიდან.
წარმოადგენენ პრეზენტაციას (აბო,დავითი და
კონსტანტინე, კონსტანტი კახი...)
|
15
|
,,უცხოელი მოგზაურების თვალით დანახული საქართველო''
|
იმსჯელებენ ლამბერტის,კასტელის დიუმას,პუშკინის მოგზაურობების შესახებ.კლუბის
წევრებს შორის შედგება დიალოგ–დისკუსია.
|
16
|
კლუბის საქმიანობის მონიტორინგი
|
საჭიროებიდან გამომდინარე ცვლილებების განხორციელება
|
17
|
,,ჩვენი მომავლის ისტორია: ჩვენი
საფრთხეები,ჩვენი იმედები, ჩვენი ცხოვრება“
|
კლუბის წევრებს ეძლევათ საშუალება გამოთქვან საკუთარი აზრი ჩვენი მომავლის
შესახებ.რა წარმოადგენს ჩვენი ქვეყნისთვის საფრთხეს(ევროპა?), რა გადაგვარჩენს?
(დიალოგი) .
|
18
|
,,ჩვენი ქალაქის შესახებ“(ნაცნობი
თუ უცნობი ფაქტები)
|
ბიბლიოთეკაში და ინტერნეტში ნაპოვნი მასალის წარდგენა /განხილვა
|
19
|
,,პორტო ფრანკო“
|
ისაუბრებენ და იმსჯელებენ თავისუფალი ნავსადგურის
შესახებ
|
20
|
ქუჩის გამოკითხვა
|
კლუბის წევრები ატარებენ გამოკითხვას რა იციან ძმები ნობელების შესახებ
|
21
|
გამოკითხვის მონაცემების
წარდგენა
|
მზადება მინი კონფერენციისათვის
|
22
|
ექსკურსია ძმები ნობელების მუზეუმში
|
მუზეუმში არსებული ექსპონატების დათვალიერება.
|
23
|
,,ძმები ნობელები ბათუმში“
|
მინი კონფერენცია
|
24
|
,,ქართული ეროვნული მეობა“
|
კლუბის წევრები ისაუბრებენ ილია ჭავჭავაძის და მის გარშემო შემოკრებილი თერგდალეულთა
|
25
|
,,თავისუფლების მოპოვების გზები“
|
კლუბის წევრებმა ინდივიდუალურად უნდა ჩამოთვალონ ის გზები რომელიც ადამიანს,ჯგუფს
ან საზოგადოებას მიიყვანს თავისუფლებამდე. მოიყვანონ შესაბამისი მაგალითები მსოფლიო და საქართველოს ისტორიიდან თავისი არგუმენტებით
|
26
|
,,რომ არა გეორგიევსკის ტრაქტატი“
|
კლუბის წევრებმა უნდა განიხილონ რუსეთ–საქართველოს ურთიერთობა
|
27
|
,,საქართველო როგორც საბჭოთა
კავშირის ნაწილი“
|
კლუბის წევრების თვალით დანახული ისტორია.
|
28
|
,,პეპლის ეფექტი“ სერია II ჩვენება
|
განხილვა
|
29
|
9 აპრილი
|
ვიდეო მასალის ჩვენება/განხილვა/შეჯამება
|
30
|
კლუბის მუშაობის შედეგებზე საუბარი.
კლუბის მუშაობის შეჯამება
|
ბლოგზე განთავსება
|
No comments:
Post a Comment